close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

עיצוב אולמות תצוגה – דגשים עיקריים

מערכת שורשכב כסליו, תשעט30/11/2018

עיצוב אולם תצוגה חייב להיות מושקע ומושכל – השטח שהאולם תופס הינו יקר, ורק עיצוב מקצועי יאפשר להפיק ממנו מקסימום תועלת

תגיות:
אמנם המהפכה הדיגיטלית, שאנחנו נמצאים בעיצומה ואין ספק שהיא עוד תמשיך לשנות את העולם באופן דרמטי, העבירה חלק נכבד מהרכישות מאולמות התצוגה אל אתרי האינטרנט הרבים שצצים כל העת, אבל גם כך ישנם עדיין אולמות רבים שבהם מוצגים פריטים המוצעים למכירה: אולמות של סוכנויות רכב, אולמות תצוגה של יצרני רהיטים שבהם תוכלו להתרשם מארונות, מטבחים, ספות, מיטות וכו' (ולא רק לראות אלא גם להרגיש, ובפרט כשמדובר על כורסה נוחה או ספה מהודרת), אולמות תצוגה של כלי בית וישנן כמובן עוד דוגמאות. עיצוב אולם תצוגה חייב להיות מושקע ומושכל – השטח שהאולם תופס הינו יקר, ורק עיצוב מקצועי יאפשר להפיק ממנו מקסימום תועלת (ובפרט כשכאמור ישנה תחרות עזה מצד אתרי האינטרנט שמספקים חוויית לקוח מרשימה יותר ויותר).

הרמוניה עם אופי הפריטים הנמכרים
הדגש הראשון במסגרת עיצוב אולמות תצוגה הוא הרמוניה עם הפריטים שנמכרים. כך למשל באולם שמוצגים בו רכבי יוקרה, העיצוב חייב להיות יוקרתי ומוקפד במיוחד כדי להבהיר לכל מי שנכנס לאולם כי כלי הרכב הם הטובים ביותר הקיימים כיום. אם לעומת זאת מדובר על אולם תצוגה של כלי בית בעסק שרוצה לנצח את המתחרים הרבים בעיקר בזכות מחירים נוחים, העיצוב חייב להיות עממי ובעצם לשדר ללקוחות הבטחה שהם לא יצטרכו לשלם סכומים גבוהים שלא לצורך.

תאורה
דגש חשוב שני כשמעצבים אולם תצוגה הוא התאורה. גופי תאורה הם דרך יעילה מאוד למקד את תשומת הלב של הלקוחות אל האזורים שבהם אנחנו רוצים שתופנה אליהם תשומת הלב ובנוסף הם מהווים אלמנט דקורטיבי שמשדרג את החלל.

מעברים נוחים
עוד נושא שחשוב לתת עליו את הדעת במסגרת עיצוב אולמות תצוגה הוא הנוחות של השוטטות באולם. באופן טבעי ככל שנמכרים יותר פריטים באולם התצוגה, או לחילופין ככל שהשטח שלו יותר קטן, כך גדול יותר הסיכוי שתיווצר צפיפות לא נעימה. באולמות תצוגה של עסקים שממתגים את עצמם כזולים הדבר לא מהווה בעיה, אבל גם כך כדאי כמובן לוודא שכל לקוח יכול להגיע לכל פריט שירצה, ואילו במקומות שרוצים לשדר יוקרה כדאי לרווח את התצוגה וליצור תחושת שפע מזמין – ועל כן חשוב מאוד התכנון המוקפד.

זרימה נכונה
לצד המעברים הנוחים כדאי לתכנן גם את הזרימה בכל אולם תצוגה שמעצבים אותו – כך שהלקוחות יעברו במסלול שיבטיח חשיפה למקסימום פריטים ובפרט לאלה שחשוב לכם שהלקוחות יראו. מצד שני עיצוב אולמות תצוגה צריך להבטיח גם נוחות הגעה, לא רק מבחינת הצפיפות אלא גם בהיבט שאין צורך לעבור מרחק גדול מדי.

עיצוב אולמות תצוגה בהתאם לשפה העיצובית של העסק
עסק שכבר גיבש שפה עיצובית, שבאה לידי ביטוי במרכיבים שונים שלו, חייב לבסס עליה גם את עיצוב אולם התצוגה כך שהלקוחות יזהו מיד במה מדובר. במקרים שעדיין לא בוצע תהליך מיתוג, עיצוב אולמות תצוגה הוא הזדמנות מצוינת לגבש שפה עיצובית שתשרת את העסק גם מחוץ לאולם וכולל במרחב הדיגיטלי.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה